Yaz Okuma Şenliği Raporu # 2

 


 
 
     Merhabalar, bir şenlik ayı sonuna daha geldik. Maalesef bu ay sınavlarımdan dolayı performansım yüksek değildi, üstelik yine sınavlarım var ( Ah bitmedi şu çilem! ) ve bu yüzden kitap okumaya vakit ayırmakta çok zorlanıyorum. En azından hiç okumamaktan yeğdir diyerek izninizle totalde okuduklarım listesini yazmaya girişiyorum: 




2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.

Deliduman - Emrah Serbes  351 sayfa


7. Kategori (10 puan): Fransız edebiyatından bir kitap.

Veba- Albert Camus  303 sayfa

8. Kategori (10 puan): Bir savaş kitabı.

Boyalı Kuş- Jerzy Kosinski  243 sayfa


10. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.

Kutsal Dedektiflik Bürosu- Douglas Adams  358 sayfa


15. Kategori (10 puan):Bir masal kitabı.

Zümrüt Kent Oz Büyücüsü - Frank Baum  166 sayfa

16. Kategori (10 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap.

Yaşlı Adam ve Deniz- Ernest Hemingway  132 sayfa

17. Kategori (10 puan): Bir biyografi/otobiyografi kitabı.

Marie Curie Radyoaktivitenin Keşfi- Naomi Pasachoff 123 sayfa

22. Kategori (10 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap.

Silo -- Hugh Howey  517 sayfa


27. Kategori (Her bir kitap 10 puan, iki kitap da okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 50 puan): İsminde zıt anlamlı kelimeler olan iki kitap.

Pi'nin Yaşamı- Yann Martel  343 sayfa

28. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 60 puan): Goodreads’in “Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap” listesinden 3 kitap.

2. Siddhartha - Hermann Hesse  152 sayfa

3.Bıçak Sırtı ( Androidler Elektrikli Koyun Düşler mi?) -Philip K. Dick 197 sayfa

29. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

Yeraltındaki Melekler Yeryüzündeki Şeytanlar- Sevil Atasoy  335 sayfa

Kabil- Jose Saramago  146 sayfa

30. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 50 puan, toplamda 80 puan): 17., 18. ve 19. yüzyılda yazılmış birer kitap.

17.yy için Hamlet - William Shakespeare   185 sayfa

18.yy için Rahibe- Denis Diderot  211 sayfa


19.yy için- Dubrovski- Puşkin  272 sayfa



Toplamda 16 kitap okumuşum.

16* 10 = 160 puan

 30. kategoriyi tamamladığım için ekstra 50 puan

4034 okunan sayfanın getirdiği 40 puan;

Toplam = 250 Puan 

Tatmin edici değil kabul ediyorum ama bereketli olsun ne diyeyim artık :D

Herkese keyifli okumalar diliyorum.

Yorumlar

  1. Gayet iyi performansınız var. Bence hiç laf etmeyin ben yerlerdeyim. :) Sıcaklardan dolayı benim hız epeyce düştü 100 puanım bile yok. Tebrik ederim gerçekten hem sınav hem kitap. İyi götürdünüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama havalar da cok sicak cidden okumak cok zor oluyor :) yaz pek verimli olmuyor zaten bolca dinlenme haric hem daha pes etmeyin bir ay daha var toparlarsiniz kesin :) ve zaten onemli olan okumakti ne kadar okusak kardir degil mi ama :)

      Sil
  2. Hiç kendine haksızlık etmeee:) Çok güzel kitaplar okumuşsun bir kere ,sıcaklar zaten malum e birde sınavın varmış,ben tebrik ediyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkur ederim :)) blogda cok moral depoluyorum boyle tesvik edici guzel sozler duydukca :) asil ben tesekkur ederim :))

      Sil
  3. Bravo ben bir kitabı elime alamayalı aylar oldu çoluk çocuk olunca böyle oluyor malesef :( Bloğunuzu takibe aldım bana da bekliyorum
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) blogunuza geliyorum hemen :) tesekkurler,
      cocuktan guzel de bir ugras yoktur ama sanirim , elbet bir ara vakit bulursunuz :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KİTAP 15 # SİLO - HUGH HOWEY

KİTAP 3 # MACERA TÜNELİ 4- UZAY DIŞINDA YOLCULUK- EDWARD PACKARD

KİTAP 48 # AZİZ SANCAR VE NOBEL'İN ÖYKÜSÜ - ORHAN BURSALI